Denizsiz deniz tatili

Başlığa aldanmayın burada deniz var, hem de çok yakında ama bizim afacanlarla denize gitmektense uzaktan iZlemek daha akılcı oluyor. Denizi kendimi bildim bileli çok severim güneşten korkmasam sudan çıkmam gel gör ki Ece henüz yüZmeyi tam anlamı ile bilmiyor, Bora desen denize bodoslama koşan suyun içine düşüp çırpınan bi minik oğlan henüz. Bu arada eşimse hiç sevmez yüzmeyi elinde birası ile şeZlonga uzansın ondan mutlusu yok çocukların onunla durma süresi de kısıtlı tabi
. Lokasyon ÇAnakkale Çardak olunca bol dalgalı, bol rüzgârlı dar Alanlı plajımız pek hayal edildiği gibi bir ortam sağlayamadı bizlere . Sağlık olsun, seneye daha güzel olur daha rahat ederiz inşallah diyelim :)
Kendimi hala biraz çocuklu ruhlu görürdüm ama anladım ki
Artık büyümüşüm :) denize istediğim gibi girip yüzemiyorum diye sızlanıp, ağlamaklı olmuyorum 😉 buna da şükür tatil ortamında olmak da bit
Nimet öyle değil mi? Sağlık olsun Çocuklar mutlu Olsunlar da herşey olur hallolur ☺️

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mantra Nedir? Ne İşe Yarar?

Bilmem Kaç Adımda Tuvalet Eğitimi...Bez Bırakma Denemeleri ve "Mutlu Son" :)

Evde Sağlıklı Çikolata Yapımı