Çocuğumuz yaramaz diye eve mi kapanalım ???

Bora 1.5 Yaşın getirdiği tüm hareketlilik, keşfetme dürtüsü ile ismine layık Bora gibi esen bir çocuk oldu . Günden güne daha çok kelime anlayıp, daha çok kelime telaffuz etse de yapma! etme! Den anlamıyor. İstediği olmadı mı tepinmeler, ağlamalar..
Dışarıda yemek yemek kolay olmuyor Çünkü Bora şu mama sandalyelerinde de oturmuyor . Eşimle olunca nöbetleşe Peşinde oluyoruz ve bugüne kadar gittiğimiz yerlerde Bora nın bu sevimli yaramaz halleri hep bi sempati ile karşılanıyordu . Ta ki Niyazibey Üsküdar şubesi ne gidene kadar . Ece okul çıkışı park sonrası iskender isteyince rotamızı değiştirip malum restorana gittik . Bizimle ilgilenen Garsonun bana ve çocuklara tavrı, bakışı cık cık ları öyle rahatsız ediciydi ki kabalığını saymıyorum bile ... Restoranın üst katında bir oyun odası var güzel güzel oynadılar derken Bora çıkmak için cam kapıyı sarstı ilk aşırı tepki orada geldi. Ardından oyun odasındaki oyuncak tekerlekli Atı bizimki dışarı çıkarttı ben de peşinden anlattım çıkartma dedim tatlı sert ama bunu gören garson gerim gerim gerildi . Bir iki derken geldi Yanıma Sertçe Yasak oyuncakların çıkması dedi . Bende zaten olabildiğince sıkılmış ve gerilmişken başladı garsonla Aramızda söz dalaşı ... Yemek yiyip biraz güzel zaman geçireceğim çocuklar oyun oynayacaklar derken kendimi kavganın ortasında buldum . Yemekler geldi ama o saatten sonra ne oturacak ne yiyecek hal kaldı tabi. Çıkarken ağzıma geleni söyledim kasiyerine diğer garsonlara o esnada tam çıkacakken bir bayan beni Durdurup sizi göndermiyorum diyip beni sakinleştirdi.. Oranın sahibiymiş ziyarete gelmiş. Özürler diledi, hanımefendi ile özel ilgilenin deyip dışarı çıkmama mani oldu. Ece de acıkmıştı çocukcağız onu bu durumdan daha da mağdur etmemek için oturduk . Üst kata çıkmadım tabi hızlı hızlı yiyip, hesabımızı isteyip çıktık. Niyazibey'e bir daha gider miyim ? Hayır gitmem. Özetle işletmecilere, mekan sahiplerine çok iş Düşüyor . Tabi ki müşterinin çocuğu canının istediğini yapıp ortamın düzenini bozmayacak . Koşulsuz şekilde Çocuğun her istediğinin yapılmasına da karşıyım . Ancak dün yaşadıklarım çok can sıkıcıydı. Vasıfsız isimsiz bir yere gitsem böyle kötü muamele görmezdim herhalde . Biraz güler yüz, biraz nezaket, duruma göre anlayış önemli. Dünya'nın en lezzetli mutfağı da olsa çalışanlar doğru düzgün olmadı mı olmuyor işte . Bir zamanlar sıkça gittiğimiz Niyazibey benden koca bir Sıfır aldı..



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mantra Nedir? Ne İşe Yarar?

Bilmem Kaç Adımda Tuvalet Eğitimi...Bez Bırakma Denemeleri ve "Mutlu Son" :)

Evde Sağlıklı Çikolata Yapımı