Garnier ve Nivea Göz Makyajı Temizleyicileri Karşılaştırması

Carrefour Expres'te, kozmetik ürünlerde indirimi görünce, hazır ihtiyacım da varken denemek için bir tane Garnier, bir tane de Nivea göz makyaj temizleyici aldım. Kaşı kirpiği belirgin olmayan biri olarak maskara, göz kalemi sık kullandığım için, indirimde bir kaç tane alıyorum ekonomik oluyor.

Şimdi gelelim bizim temizleyicilere Carrefour'da hangisini alsam diye düşünürken indirimde olunca  ikisini birden aldım ancak birini daha çok beğendim, acaba hangisi hangisi derseniz yanıtı yazının sonunda :))

Hangi göz makyaj temizleyicisi daha iyi ?


Öncelikle neden çift fazlı derseniz, hem su hem yağ bazlı olan bu temizleyiciler, suda akmayan rimel ve kalemleri de zahmetsizce temizliyor. Dışarıdan bakınca çift renk olan göz makyaj temizleyicilerin yağ ve su bazlı olduğunu anlayabilirsiniz.

Buyrun ürün karşılaştırmamıza :)
İlk olarak,
Garnier Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici:



Kampanya Fiyatı: 8 TL
Temizleme :Ultra makyaj temizleme vaadi tutuyor ama biraz bastırmak gerekiyor, ilk başta biraz kalıntı bırakıyor. Ovalamaya gerek bırakmadan çıkartıyor .
Kirpik Bakımı: Doğal kaynaklı kirpik güçlendirici ARGININE içeriyor, etkisini uzun vadede göreceğiz bakalım.
Marka Kökeni:Fransa
NOTUM: Arginine neye yarar, ne işe yarar diye araştırdığımda biotin gibi kirpikleri besleyen bir aminoasit olduğunu öğrendim.



NIVEA Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici :

Kampanya Fiyatı: 9 TL
Temizleme :Suya dayanıklı makyajı bile kirpiklere zarar vermeden kolayca çıkartıyor.
Kirpik Bakımı: Mavi kantaron çiçeği özü ile kirpikleri korumayı vaad ediyor.
Marka Kökeni:Almanya
NOTUM:Mavi kantaron yağının cilt iyileştirici ve iltihap giderici özellikleri ile konjonktvit tedavisinde de kullanıldığını ve yaşlanmayı önleyici serbest radikallerden flavonoidlere sahip olduğunu öğrendim.




Özetle iki ürünü de önerebilirim, herhangi  bir rahatsızlık hissi, temizleme sonunda kalıntı bırakma durumu olmadı. Ama hangisi derseniz, her ne kadar Garnier'de vurgulanan ARGININE' li kirpik güzelleştirici bakım beni ilk etapta cezbetmiş olsa da temizleme bakımından Nivea'yı daha başarılı buldum, daha zahmetsizce daha taze bir his bırakarak makyajı temizledi. Ama gerçekten uzun vadede Garnier'in temizleyici kirpikleri güzelleştiriyor ise ona da göz kırpabilirim :)

Umarım yazı fikir verici, faydalı olmuştur. Değerli yorumlarınızı ve yazılarımı paylaşmayı, blogumu
takip etmeyi unutmayın.
:)

Yorumlar

  1. Merhaba ellerinize saglik bende bloguma beklerim sevgiler 😊

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir yazı olmus teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Niveanın bu makyaj temizleyicisini kullanmamıştım denemeyi düşündüm :)
    Ben de beklerim bloğuma :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler bilgi için ben de nivea ürünlerini başarılı buluyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mantra Nedir? Ne İşe Yarar?

Bilmem Kaç Adımda Tuvalet Eğitimi...Bez Bırakma Denemeleri ve "Mutlu Son" :)

Evde Sağlıklı Çikolata Yapımı