En özel gün “bugün”

Düğüne gider gibi ? ..

Babamı çok özlüyorum, sağlıklı günlerini, sohbetini en çok.. Artık sadece gözleriyle konuşur oldu çünkü ..
Günlük hayatında şık gezer, hep en güzel en kaliteli olanı seçerdi.. Annem günlük ya da özel gün ayrımı yaparken o yapmazdı . İyi ki de öyle yapmış . Ben de ona çekmişim sanırım, saklamayı sevmiyorum . Ne kadar kullansam, faydalansam kar gibi geliyor . Yemek takımlarında misafire özel kavramım yok. Özel günlere çok anlam yüklemiyorum mesela. En özel günün “bugün” olduğunu biliyorum çünkü .. Ertelemeden, saklamadan içe atmadan, sandıkta dolapta “içte” bırakmadan biriktireceksek de “dostluk biriktirmeli ..sevgi, arkadaşlık, güzel an’lar, kıymetli tecrübeler biriktirmeli..” Siz de saklamayın, ne eşyaları ne duyguları..
İçinize de atmayın, nasıl mutlu, nasıl rahat hissediyorsanız  olabildiğince öyle yaşayın olur mu?🖤


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mantra Nedir? Ne İşe Yarar?

Bilmem Kaç Adımda Tuvalet Eğitimi...Bez Bırakma Denemeleri ve "Mutlu Son" :)

Evde Sağlıklı Çikolata Yapımı